Qui som?

Som una associació creada el 1989 per treballar en la defensa dels drets humans des de l’acció antiracista, de manera independent, democràtica i des de l’acció de base.

Visió i objectius

Volem una societat on el racisme i la desigualtat no tinguin cabuda, una societat diversa, justa i lliure, en la qual totes les persones puguin exercir els seus drets en igualtat de condicions.

Què fem?

Atenció i denúncia

Denunciem el racisme en totes les seves formes i espais, oferint suport legal i social a les víctimes.

Incidència política

Fem pressió institucional per impulsar polítiques públiques que busquin una justícia social real.

Sensibilització i formació

Promovem el canvi de consciències i la transformació social a través de campanyes i accions formatives.

Una mica d’història

El 1989 va néixer SOS Racisme Catalunya per incidir en la construcció d’un model de societat just, solidari i igualitari. Des d’aleshores, continuem lluitant contra totes les formes de discriminació racial.

Vols col·laborar amb nosaltres?