#COMUNICAT: Per una solució al drama en les fronteres de Ceuta i Melilla

La Federació de SOS Racismo de l’Estat espanyol, com a entitat membre de la xarxa euro-africana Migreurop, i altres entitats com ara Andalucía Acoge, CEAR i ELIN, han impulsat un manifest titulat “Per a una solució al drama en les fronteres de Ceuta i Melilla: 4 mesures urgents i realitzables” per exigir un canvi radical en les polítiques europees d’immigració i asil. El manifest s’ha impulsat després dels repetits casos de vulneracions de Drets Humans a les fronteres de Ceuta i Melilla i, per extensió, a la frontera sud de la Unió Europea. Els firmants reclamem mesures ajustades a la legislació estatal, europea i internacional que garanteixin el respecte als Drets Humans i als principis de no devolució. El manifest diu, en un dels fragments: “La instalación de concertinas, el uso de material antidisturbios y las devoluciones ilegales lejos de solucionar la situación están poniendo en peligro la vida de las personas que intentar llegar a Europa generando graves situaciones de indefensión y desprotección”.

Us convidem a firmar el manifest http://goo.gl/0lnyif i a fer-lo córrer. Més informació en l’article de Mugak.

El Racisme Qui Som ¿Que Fem? Informat't SAID Actua
La problemàtica Objetiu Campanyes Notícies Publicacions Servei d’Atenció i Denúncia Activisme
Testimonis Una mica d'historia Històric de campanyes Posicionaments ·Informes Donació
Informació pràctica Transparencia Formació Multimèdia ·Memòries Associa't