#COMUNICAT: El Raval viu i conviu

SOS Racisme Catalunya, com entitat antiracista que lluita per la defensa i la promoció dels drets humans, ens adherim al manifest unitari “Raval viu i conviu i fa una crida a participar a la concentració del proper dimarts 5 de febrer a les 18h a la Plaça del Pedró, Raval (confluències carrers Hospital i Carme).
Feixisme mai més, ni aquí ni enlloc!
Manifest unitari

Raval viu i conviu – volem un barri sense nazis

El passat 7 de gener un jove de 14 anys va ser agredit al nostre barri, el Raval, en mans d’un grup de neonazis. El motiu de l’agressió va ser l’origen indi del noi.
No podem considerar aquest acte com un fet aïllat, sinó com una acció política ultradretana conseqüència de l’ascens de l’extrema dreta al nostre país i a la qual cal posar-hi fre.
Aquestes actituds intolerants van creixent al Raval i es posen de manifest en l’augment de pintades xenòfobes i en la captació de joves per part de cèl.lules neonazis.
El nostre barri vol viure i conviure amb aquesta amalgama de cultures que venen de terres llunyanes i que ens amplien els horitzons.
És per això que des del veïnat del barri, treballadors i treballadores, estudiants, col·lectius i entitats socials volem denunciar públicament aquesta agressió de caire racista i feixista, així com manifestar tot el nostre suport al jove agredit i a la seva família.
Perquè no tolerem cap més agressió: Amb el feixisme, el racisme i la violència… tolerància zero.
Feixisme mai més, ni aquí ni enlloc!
Adheriu-vos via el formulari aquí
Més informació a la web i també al Facebook
Concentració: El Raval viu i conviu – Volem un barri sense nazis
Feixisme mai més: Ni aquí ni enlloc